محمد رضامحمد رضا، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 8 روز سن داره

هدیه خدا

سومین سونو

1390/12/8 9:22
نویسنده : صفورا
454 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی جونم خوبی نازنینم. دیروز روز خیلی سختی برای مامانی بود . صبح رفتم آزمایشگاه و آزمایش قند سه نوبته دادم یعنی باید سه بار در عرض سه ساعت آزمایش میدادم بعد از آزمایش اول دو بسته پودر قند خیلی شیرین با 4 لیوان آب خوردم و بعد از یکساعت دوباره رفتم آزمایش دادم و بازهم بعد از یکساعت برای بار سوم آزمایش دادم کلی خون ازم گرفتند . بعدازظهر هم با ذوق و شوق فراوان رفتم سونو چونکه مطمئن بودم این دفعه جنسیتت دقیقا معلوم میشه ولی نشد حالا اون زیاد مهم نیست سلامتی تو از همه چیز برام مهمتره چونکه سونولوژیست گفت آب دور جنین خیلی کمه و جنین خودش را جمع کرده کلی ترسیدم و با چشم گریون رفتم خونه دیشب بابایی باهام نبود و خودم تنهایی رفتم سونو از دست باباییت هم خیلی عصبانی بودم که نیومد شب که اومد خونه باهاش قهر بودم ولی بیچاره گناه داشت کلی باهام حرف زد و آرومم کرد اگه نبود من دیشب تا صبح نمیدونم چه طوری سر میکردم . امروز هم قرار شد جواب سونو را ببره نشون بده ولی کلی کار داشت و نتونست بره چون هم بیرون کار داشت و هم توی خونه آخه دیروز توی خونه بنایی داشتیم سرامیکهای توالت را عوض کردیم و بابایی هم امروز باید دستشویی را تمییز میکرد کلی وقتش را گرفته بود و کلی خسته شده بود.نزدیک عیده و خونه تکونیا شروع شده خونه ما هم که کلی کار داره . جمعه با بابایی و خاله مریم یکی از اتاقها را تمییز کردیم قراره این جمعه هم یکی دیگه از اتاقها را تمییز کنیم کلی کار توی خونه داریم . عید قشنگیش به همین چیزاست .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

نرگسی
9 اسفند 90 19:09
خسته نباشید همگی .. انشالله که مشکلی نیست عزیزم...








سلام عزیزم سال نوی شما هم مبارک . راستش من یک ماه پیش در تاریخ 18 اسفند نی نی ام را به خاطر مشکل کلیه در ماه ششم بارداری از دست دادم . به همین دلیل وقت نکردم وبم را به روز رسانی کنم راستش دیگه دلم هم نمیخواد بیام و سر بزنم .
نرگسی
4 فروردین 91 23:52
سلام دوستم .. سال نوت مبارک باشه .. خوبی ؟؟ خوشی ؟؟ نیستی ؟؟
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به هدیه خدا می باشد