محمد رضامحمد رضا، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 7 روز سن داره

هدیه خدا

اولویت مکه

1390/11/23 10:47
نویسنده : صفورا
1,474 بازدید
اشتراک گذاری

مامانی جونم یه خبری را یادم رفت بهت بدم و اونم قرعه کشی مکه و اولویت ما بود . من وبابایی اولویتمون برای مکه شده 395 . تقریباً سری دوم یا سوم که میبرند . البته از یه لحاظ یه کم دیرتر بشه بهتره چون تو بزرگتر میشی و راحتتر میتونم بذارمت و برم آخه اون موقعی که ثبت نام کردیم هنوز از وجود تو بی خبر بودیم گلم . اگه میدونستیم هستی اسم تو را هم ( البته اگه میشد چون نمیدونم میشد یا نه ) مینوشتیم انشااله وقتی خواستیم بریم یه جوری بشه که بتونیم تو را هم ببریم. الهی قربونت برم مامانی جونم . راستی مامان جونم چند شبه که تکون هات را به وضوح میفهمم و تو هم شبها وقتی میخوام بخوابم بیداری و کلی وول میخوری . البته بعضی شبها هم تکون خوردنت را حس نمیکنم چونکه هنوز خیلی کوچیکی . از سه شنبه شب تا پنجشنبه شب تکون خوردنت را حس نمیکردم کلی نگرانت شدم . پنجشنبه کلی آب و عسل و شیرینی جات خوردم و استراحت کردم که بالاخره شما تنبل خان ساعت 12 شب وقتی میخواستم بخوابم شروع کردی به تکون خوردن و من هم خیلی خیلی لذت بردم از اینکه تکون میخوردی . کلی خوشحال شدم و از نگرانی در اومدم و خدا را شکر کردم هزاران بار .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

نرگسی
23 بهمن 90 14:57
خوش به حالتون عزیزم واسه ما که سال 98 در اومده .. میبینی شانسو..
مامان تیارا
24 بهمن 90 8:59
عزیززززززززززززم ، خوشبحالتون انشاءاله بتونی کنجدی هم ببری.

انشااله که بتونیم ببریمش . انشااله شما هم به زودی قسمتتون بشه

مامان اميررضا
2 اسفند 90 11:06
البته كه ميشه.منم قبل حاملگي ثبت نام كردم و قرار بود تير 90 بريم ولي حامله بودم سختم بود حالا قراره تير91 بريم با نيني.
راستي ماماني اپم منتظرتم


خوش به حالت مامان امیررضا چه خوبه که با نی نی میری به سلامتی .


نرگسی
3 اسفند 90 23:29
کجایییییییییی دوستمممممم ؟؟؟؟


من هستم نرگسی جون به وبلاگت هم سر میزنم خیلی خوش سلیقه ای با اون غذاها و دسرهایی که درست میکنی.
مامان محمدرضا
4 اسفند 90 13:08
نه عزیزم . الان که شناسنامه نداره بشه بنویسی . ما هم همینطوریم . ولی من پسرم رو می برم . اون موقع اسمشو می نویسن .
اولویت ما 333


به سلامتی . انشااله که ما هم بتونیم نی نی مون را ببریم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به هدیه خدا می باشد