محمد رضامحمد رضا، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 8 روز سن داره

هدیه خدا

لباس بارداری

1390/11/23 9:57
نویسنده : صفورا
3,984 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی خوبی . دیروز با بابایی رفتیم خرید . میخواستم یک مانتو بخرم و شلوار برای عید ولی وقتی وارد مغازه شدیم اینقد لباسهای خوشگل دیدیم که از خرید مانتو منصرف شدیم به جاش یه سرفان و شلوار خوشگل با یه لباس بارداری و یه شلوار جین بارداری ( دم پا تنگ ) خریدم . همه اش خیلی خوشگل اند مخصوصا شلوار جینه ولی یه کم تنگم بود نگرانم برای ماههای آخر بارداری هم اندازه ام نباشه البته فروشنده گفت میتونی بیای عوضش کنی میخوام برم یه سایز گشادتر بخرم ولی بازم میترسم که برای ماههای آخر تنگم بشه و نتونم استفاده کنم . نمیدونم چیکارکنم شلوارهای دیگه هم داشت شلوار جین راستا و شلوار مخمل کبریتی . دیشب تا حالا به این نتیجه رسیدم که اون شلوار راستا را بخرم ولی اون دم پا تنگه خیلی ناز بود . ولی باید به فکر ماههای آخر هم باشم. چونکه نمیدونم چقدر دیگه بزرگ میشم مخصوصا که تازه وارد ماه ششم شدم نمیتونم ریسک کنم بهتره اون شلوار راستا را بگیرم . انگار توی بارداری نمیشه خوش تیپ بود.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان تیارا
23 بهمن 90 10:20
لباس بارداری مبارک صفورا جون.
آره دیگه باید با خوشتیپی خداحافظی کنی تا حداقل 6 ماه بعد از زایمان .که باید توی این مدت لباسهای گشاد بپوشی .اما اشکال نداره لذت نی نی داشتن یه چیز دیگه است . کنجدی جونم که خیلی بزرگ نیست تو دلت طفلک .انشاءاله به شادی لباساتو بپوشی .بوس بوس


مرسی افروز جونم . خیلی بده که نمیشه همه چی پوشید ولی به قول شما اشکال نداره ارزشش را داره.
نفیسه
23 بهمن 90 10:54
سلام عزیزم . می خواستم بدونم دکترت کیه؟ ازش راضی هستی ؟ چون منم اصفهانم و الان تازه رفتم تا ماه سوم . ممنون میشم اگه بهم بگی


سلام نفیسه جون. من پیش خانم دکتر وکیلی میرم تا حالا ازش راضی بودم خیلی ازش تعریف میکنند چند تا ازآشناهامون رفتند پیشش ازش خیلی راضی بودند.
نرگسی
23 بهمن 90 14:59
مبارکه انشاالله به سلامتی بپوشی..
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به هدیه خدا می باشد