محمد رضامحمد رضا، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 13 روز سن داره

هدیه خدا

پنج ماهگی

1390/10/19 13:38
نویسنده : صفورا
595 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز مامان خوبی نازم . می دونی دو هفته است که رفتی تو ماه پنجم الان 18 هفته شدی و میتونی صداهای بیرون را بشنوی از اینکه دیر اومدم و برای 5 ماهگیت مطلب گذاشتم ببخش مامانی خیلی سرش شلوغه هم خیلی کار داره هم اینکه هفته پیش مریض بودم و نتونستم مطلب بذارم . من امسال بر عکس هرسال کلی مریض میشم و هی سرما میخورم همه اش نگران توام اخه خیلی سرفه میکردم و با هر سرفه ای که میکردم دلم درد میگرفت مریضی من ممکنه باعث ضعیف شدنت بشه ولی سعی کردم خوب بخورم و خوب استراحت کنم تا زودتر خوب بشم برای همین هفته پیش را همه اش خونه مامان جون بودم و مامان جون هم کلی ازمون پذیرایی کرد . دیروز هم رفتم دندونپزشکی و یکی از دندونام را عصب کشی کرد البته قبلش به خانم دکترم گفته بودم و گفته بود میتونی بری آخه دندونم چند وقتی بود که اذیتم میکرد یه دندون دیگه هم دارم که فکر کنم باید عصب کشی کنم . مامانی خوب مواظب خودت باش من سعی میکنم خوب بهت برسم ولی با این همه کار و و قتی که باید تو شرکت بگذرونم و استراحت کافی ندارم نمیدونم بتونم خوب مواظبت باشم ولی خوب سعیم را میکنم تو نگران نباش و زود بزرگ شو .راستی اسمت را دو شب پیش گذاشتم لای قرآن . من وبابایی روی دو اسم توافق کردیم اگه پسر شدی رضا و اگه دختر شدی ملینا . فقط منتظرم بفهم دخملی یا پسل تا با اسم صدات کنم عزیز دل مامان .فدات شم عزیزم مواظب خودت باش.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به هدیه خدا می باشد