محمد رضامحمد رضا، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 13 روز سن داره

هدیه خدا

دومین سونو

1390/10/3 15:25
نویسنده : صفورا
555 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی خوبی عزیزم . چهارشنبه رفتم یک سونوی خیلی مهم این سونو برای تشخیص سلامت جنین بود البته دقیقاً نمیدونم چه سونویی بود مثل سه بعدی بود ولی سه بعدی نبود . خدا را شکر دکتر سونوگرافی گفت خوبه مشکلی نداره نمیدونی چقدر خوشحال شدم که گفت مشکلی نداره . ازش جنسیتت را پرسیدم گفت هنوز درست مشخص نیست آخه اصلاً 100 گرم وزنت بود البته گفت شاید دختر باشه ولی هنوز معلوم نیست . من همیشه دختر دوست داشتم ولی اگه پسرشدی هم خدا را شکر میکنم فقط از خدا میخوام که سالم باشی همین و بس . پسر و دختر فرقی نداره . یه آزمایش ژنتیک هم دارم البته خانم دکترم گفت میخوای برو میخوای نرو . نمیدونم امروز میخوام برم ازش بپرسم با توجه به جواب سونوم لازمه که برم آزمایش را یا نه ؟راستی عکس سونوت را میذارم تا ببینی.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

جغله کوچولو
3 دی 90 16:25
سلام خاله . ممنون که همیشه به وبلاگم تشریف میارین. ادامه داستانم رو نوشتم. راستی یک اتفاق جدید افتاده و اون اینه که داستانم مورد پسند قرار گرفته و دارن از روش" بازی رایانه ای جغله و غول سرزمین تنبلی "رو میسازن و بنا بر نظر سازندگان تصمیم بر این است که اسم تمام دوستانم رو در سایت بازی بیارن تا همه بچه های ایران دوستان خوب نی نی وبلاگی من رو بشناسن . در ضمن هر دوستی که مطلبی از داستان جغله و غول سرزمین تنبلی که من نوشتم توی وبلاگش بنویسه هر هفته یک لینک جایزه که یک بازی کامپیوتری کوچیک و قشنگه براش ارسال میشه. باز هم ممنون ... خانوادگی موفق و سلامت باشین. تا بعد خدانگهدار ...
ریحان
5 دی 90 12:31
سلام خوشحالم که نی نی ات سالمه دختر پسرش فرقی نداره مهم سلامتشه البته تو خواب منم دختر بود انگاری
مامان تیارا
5 دی 90 12:35
صفورا جان از اینکه نی نی سالمه خیلی خوشحالم .انشاءاله هر چی دلت میخواد همون بشه و نی نی خوشکل وسالمتو توی بغل بگیری .
صفورا
6 دی 90 10:54
مرسی ریحانه جون . واقعا هم دختر و پسرش فرقی نداره فقط سالم باشه همین مهمه .
صفورا
6 دی 90 10:55
ممنون افروز جون از اینکه سر میزنی تیارا گلی را ببوس.
مامان رادین
10 دی 90 16:43
سلا م خدا رو شکر که کوچولوی شیرین سلامته
صفورا( مامان کنجدی )
11 دی 90 8:43
مرسی مامان رادین
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به هدیه خدا می باشد