محمد رضامحمد رضا، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 12 روز سن داره

هدیه خدا

صدای قلب

1390/9/30 15:45
نویسنده : صفورا
504 بازدید
اشتراک گذاری

سلام کنجدی مامان . خوبی فدات شم . دیروز رفتم پیش دکترم و برای اولین بار صدای زیبا و دوست داشتنی قلبت را شنیدم اون لحظه اینقدر خوشحال بودم که اصلا غیرقابل وصف بود تا حالا چنین خوشحالی را تجربه نکرده بودم. دیروز مرخصی گرفتم و از صبح رفتم دنبال کارام برای تکمیل پرونده در خانه بهداشت و اونجا کلی معطل شدم بعدش هم رفتم بیمارستان قلب برای معاینه قلب آخه دکترم گفته بود برم پیش دکتر قلب چونکه هردفعه ای قلبم درد میگرفت دیروز که رفتم بیمارستان اول نوار قلب گرفت و بعد دکتر گفت برو اکو برای اولین بار بود که نوارقلب گرفتم و رفتم اکو اما خوب خدارا شکر گفت خوبه مشکلی نداشتم بعد از دکتر قلب هم رفتم پیش دکترم و یکی از قشنگترین لحظات زندگیم را تجربه کردم . صدای قلب تو نازنینم زیباترین صدایی بود که شنیدم از قشنگترین آهنگها قشنگتر بود واقعا دارم مامان شدن را تجربه میکنم . درون من انسانی است که از وجود خودم است مال خودمه واقعا خیلی جالب و زیباست . الان هرروز خدا را بیشتر مییبنم چونکه هر روز معجزه خداوند یعنی فرزندم را لمس میکنم . خدایا تو را سپاس . راستی امروز قراره برم یه سونوی مهم برای تشخیص سلامت جنین امیدوارم کوچولوی من سالم باشه . خانم دکترم گفت این سونو را باید زود بدهم چون اگه خدای ناکرده بچه ام طوریش بود بشه زبونم لال زبونم لال زبونم لال سقط کرد. انشااله خود خدایی که تو را بهم داد خودش هم از تو مراقبت میکنه و تو سالم و خوب و سلامت هستی . خوب باش و خوب بخور و خوب بخواب تا هرروز بزرگ و بزرگتر بشی .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

بابای رها
30 آذر 90 15:26
سلام یلداتون مبارک خدا نی نی نازتون رو براتون حفظ کنه کد ما در جشنواره نی نی وبلاگ 176 خوشحال میشیم بهمون سر بزنید و رای بدید
صفورا
30 آذر 90 15:41
سلام بابای رها مرسی که سر زدید . چطور میتونم بهتون رای بدم؟
ریحان
30 آذر 90 16:52
این حرفها چیه میزنی مطمئن باش که کنجدیت سالمه البته اگه با حرص نخوردنت حرصش ندی.
صفورا
30 آذر 90 17:03
مرسی ریحانه جون.
دایی ابوالفضل
30 آذر 90 23:23
سلام .خدارا شکر می کنم که جواب سونوگرافیت خوب بود از مامان جون پرسیدم .فقط خیلی مواطب خودت باش مخصوصا کوچولوت
جغله کوچولو
1 دی 90 0:04
سلام تنها چند دقیقه ناقابل مى تواند از یک شب عادى، شب یلدا بسازد؛ ولى با هم بودن است که آن را نیک نام کرده و در تاریخ ماندگار شده است شب یلداتون مبارک باشه یک عکس به مناسبت شب یلدا تو خیابون عموهام ازم انداختند خوشحال میشم ببینین و نظرتون رو بگین اینم لینک عکسم http://www.jegheleh.ir/l01.jpg شاد و موفق باشید
مامان تیارا
1 دی 90 8:55
عزیزم .با تمامی وجودم اون حس قشنگ شنیدن صدای قلب نی نی را درک میکنم وامیدوارم البته مطمئنم جواب سونوت خوبه .به امید داشتن روزهای قشنگ با کنجدی عزیز.
صفورا
3 دی 90 8:36
مرسی افروز جونم (مامان تیارا ) انشااله که تیارا گلی تو هم همیشه سلامت و شاد باشه.
صفورا
3 دی 90 8:37
مرسی دایی ابوالفضل . مرسی که به فکرمنی.
مامان محمدجواد
3 دی 90 15:59
خدا رو شکر که نی نیت سالمه .
جغله کوچولو
3 دی 90 16:24
سلام خاله . ممنون که همیشه به وبلاگم تشریف میارین. ادامه داستانم رو نوشتم. راستی یک اتفاق جدید افتاده و اون اینه که داستانم مورد پسند قرار گرفته و دارن از روش" بازی رایانه ای جغله و غول سرزمین تنبلی "رو میسازن و بنا بر نظر سازندگان تصمیم بر این است که اسم تمام دوستانم رو در سایت بازی بیارن تا همه بچه های ایران دوستان خوب نی نی وبلاگی من رو بشناسن . در ضمن هر دوستی که مطلبی از داستان جغله و غول سرزمین تنبلی که من نوشتم توی وبلاگش بنویسه هر هفته یک لینک جایزه که یک بازی کامپیوتری کوچیک و قشنگه براش ارسال میشه. باز هم ممنون ... خانوادگی موفق و سلامت باشین. تا بعد خدانگهدار ...
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به هدیه خدا می باشد