محمد رضامحمد رضا، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 8 روز سن داره

هدیه خدا

آغاز شش ماهگی

1390/11/6 9:27
نویسنده : صفورا
390 بازدید
اشتراک گذاری

شش ماهگیت مبارک عزیز دل مامان . عزیزم دیروز رفتم پیش دکتر وزنم در طول 40 روز 2 کیلو اضافه شده . خیلی ترسیدم چونکه بیش از یک کیلو اضافه شدن در عرض یکماه خطرناکه خانم دکترم هم یک کم نگران شد بعد فرستادم رفتم آزمایش ادرار و جوابش را گرفتم خدا را شکر آزمایشم مشکلی نداشت ولی جواب کشتش هنوز آماده نبود خانم دکترم گفت دو هفته دیگه با جواب کشتم برم و دوباره وزن بشم و اگه مشکلی نبود که هیچ امیدوارم که مشکلی نباشه از این به بعد باید خیلی مواظب غذا خوردنم باشم توی این هفته چونکه تولدم ( 1 بهمن ) بود خیلی شیرینی خوردم باید دیگه شیرینی نخورم . دیروز خیلی ترسیدم و اصلاً حواسم نبود وقتیکه صدای قلبت را شنیدم فقط حواسم توی اضافه وزنم بود اصلاً یادم رفت سوالاتم را از دکتر بپرسم. در هر حال شش ماهگیت مبارک عزیز دلم من و بابایی عاشقتیم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

نرگسی
10 بهمن 90 13:34
تولدت مبارک خانومی البته با تاخیر
مامان صفورا
11 بهمن 90 9:59
مرسی نرگسی جون.
مامان محمدرضا
23 بهمن 90 10:13
واااااااااااااااااااااا. چرا خطرناک؟؟؟؟؟؟؟؟ من از اول بارداری هر ماه دو کیلو اضافه کردم . دکترم هم گفت خوبه . تازه گفت بیشتر غذا بخور
مامان صفورا
23 بهمن 90 10:17
مامان محمدرضا جونم هر کسی باید به اندازه وزن زیاد کنه زیادیش هم خطرناکه برای زایمان دکترم میترسید نکنه ورم کرده باشم برای همین من هم ترسیدم ولی خدار شکر مسکلی نبود
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به هدیه خدا می باشد