محمد رضامحمد رضا، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 9 روز سن داره

هدیه خدا

دوباره سرما خوردم .....................

1390/8/26 9:18
نویسنده : صفورا
245 بازدید
اشتراک گذاری

کنجدی مامان ، دوباره سرماخوردم دیروز خونه مامان بابایی مهمون بودیم نمیدونم چی شد که شبش احساس خستگی و گلو درد کردم از دیشب تا حالا هم حالم زیاد خوب نیست . سالهای قبل من سالی یکبار هم سرما نمیخوردم اما امسال این دومین باره . تازه فهمیده بودم دارم مامان میشم که یه ویروس خیلی بدی گرفتم و دکتر بهم 3 روز استراحت داد دارو که نمیتونستم بخورم . کاش این بار زودتر خوب بشم دوست ندارم تا آخر زمستون همه اش مریض باشم . نمیخوام هروز به بهونه مریضی سر کار نرم .اعصابم خرده نه به خاطر مریضی خودم به خاطر تو کنجدی آخه اگه مامانی مریض بشه برای تو بده من که یه کاریش می کنم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان مسافر كوچولو
29 آبان 90 13:04
مامان صفورا، سه ماهه اول، دوران خيلي حساسيه .حسابي مواظب خودت و نيني كنجدي باش. لينكت ميكنم شما هم اگه موافقيد منو لينك كن
صفورا
2 آذر 90 15:44
مرسی مامان مسافر کوچولو . منم لینکت میکنم.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به هدیه خدا می باشد