محمد رضامحمد رضا، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 14 روز سن داره

هدیه خدا

آغاز چهار ماهگی

1390/9/26 15:51
نویسنده : صفورا
804 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به نی نی خوشگلم . از بس سرم شلوغ بوده وقت نکردم زودتر بیام و برات مطلب بذارم. نی نی خوشگل مامان الان یک هفته است رفتی تو چهارماهگی . لحظه شماری میکنم تا صدای قلبت را برای اولین بار بشنوم. سه شنبه یا چهارشنبه میخوام برم دکتر . خانم دکتر دفعه قبل گفت یکماه و 10 روز دیگه بیا تا بتونیم صدای قلبش را بشنویم. عزیز دل مامان ببخش که زیاد بهت محل نمیذارم آخه نمیخوام زیاد به تو فکر کنم چونکه معتقدم هر چقدر بیخیال باشم بهتره البته مواظب خودم هستم و سعی میکنم زیاد اذیتت نکنم ولی چه کنم که نمیتونم حرص نخورم هم تو خونه هم تو محل کار همه اش دارم حرص میخورم دست خودم نیست کلا زود عصبی میشم و خیلی زودرنجم و خیلی حرص میخورم نمیدونم چطور میشه بیخیال شد؟فرشته کوچولوی مامان مواظب خودت باش .من و بابایی خیلی دوستت داریم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

جغله كوچولو
26 آذر 90 15:55
جغله كوچولو
26 آذر 90 15:56
جغله: سلام ... خوبين شما تبريك ميگم وبلاگتون مطالبش خيلي خوبه ...... در ضمن باعث افتخارمه اگر منم به لينك دوستان خود اضافه كنيد... خوشحال ميشم به وبلاگ من هم بيايد ... موفق و سلامت باشيد.
مامان مسافر كوچولو
26 آذر 90 18:12
سلام مامان كنجدي. مرسي از نظرتون. من شما رو لينك كردم. شما هم مي توني ما رو لينك كني عزيزم
دایی ابوالفضل
26 آذر 90 20:03
سلام خواهر. خواهش می کنم ازت حرص نخور واسه نی کوچولوت خوب نیست .خودت که می گی بیخیال باش .راستی مامان شدنت هم مبارک
مامان تیارا
27 آذر 90 12:46
سلام صفورا جان و کنجدی عزیز که الان دیگه شدی فندقی عزیزم،4 ماهگیت مبارک .انشاءاله این روزهای حساس را به سلامتی طی کنی و فندقی به دنیا بیاد و خیالت راحت بشه.اینقدر هم حرص نخور تو که منو دیدی عبرت بگیر.به امید سلامتی هر دوی شما
صفورا
30 آذر 90 15:33
مرسی جغله کوچولو منم شما را لینک کردم
مامان رادين
30 آذر 90 16:26
سلام يلداتون مبارك صداي قلبش خيلي حس خوبيه . خوشحال مي شم تبادل لينك كنيم خبرم كنين
صفورا
30 آذر 90 16:59
یلدا شما هم مبارک مامان رادین. من با اجازه تون لینکتون میکنم.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به هدیه خدا می باشد