محمد رضامحمد رضا، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره

هدیه خدا

بعد از یکسال...........

1391/12/27 15:01
نویسنده : صفورا
381 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستای خوب. یکسال پیش بود که اون اتفاق بد برای من افتاد و پسرکوچولوم را وقتی که 6 ماهش بود (6ماهه بارداربودم ) از دست دادم . چونکه خاطره بدی داشتم دلم نمیخواست وبم را ادامه بدم.ولی امروز تصمیم گرفتم اگه شد دوباره ادامه بدم . بهترین خبر اینه که من تا یه ماه دیگه مامان میشم .الان 8 ماهم تموم شده و رفتم تو 9 ماه . جمعه 4 اسفند 91 سیسمونیم را چیدم که عکساش را بعدا میذارم.راسش من بارداری خیلی سخت و پراسترسی داشتم چونکه همش میترسیدم دوباره مثل پارسال بشه ولی خدا را شکر همه چیز خوب بوده تا حالا.البته تا 3 ماه اول هم استراحت مطلق بودم و سرکارهم نمیرفتم و دیگه هم نمیرم نه با کامپیوتر و نه با موبایل نباید کار میکردم.راستی این کوچولوی من دوباره هم پسره و اسمش هم رضا یا محمدرضا است.نیشخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به هدیه خدا می باشد